This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

31.5.10

Mysdag!




Jajjemän! En riktigt bra dag. Först lämnade jag Fabian i dagis och åkte te Nuevo, det var riktigt trevligt. Efter det hade jag ett snabbt möte innan jag & Patricia drog på en liten promenad som slutade vid slottet. Slog ocss ner på en bänk där & segade. I flera timmar =P Hur underbart som helst! Hon är för rolig, min pärla! "Heting? HETING!... Va? Nej, jag sa Geting" HAHAHAHAH (Okej, man kanske behöver ha avrit med för att skratta, men roligt var det=P)


Sen kom kära Nils upp och höll oss sällskap i solen & över lite lunch. drog hem med Fia innan fyra för att hämta Fabian, sen var vi ute tills halv åtta. Riktigt bra dag!*älska*




Vägde mig idag. Gissa vad? :) -14,3 kg!!!!! Bara typ 13-15 kvar då hahaha.. Men iaf, så jävla nöjd e jag, så ska ta ett extra springpass imorgon tror jag bestämt, bara för jag är sååå ambitiös ;) Firar med lite cola zero nu, efetr att ha plockat & donat lite här hemma, så skönt när det är sol så man är mest ute, slipper man ha massa att plocka hahahaha!


Nej, nu ska ja ringa Mitha, sen Patricia..




XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar