This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.2.11

Sängen..

ropar efter mig, men ville väl mest skriva att jag haft en supertrevlig kväll med Pernilla! Vi skvallrade & åt gott, hur skoj som helst!
Skolan gick bra, och för en gångs skull så förstod jag det vi gjorde genom att han bara förklarade *poäng till mig* Haha men finns ju fortfarande mkt att jobba på :P
Ringa CSN imorgon o kolla vem min handläggare (säger man så??) är, så ja kan bifoga de som ska in. Vill få ett beslut snart, så jag vet hur det blir!!!
Känner mig stressad. Uppjagad. Känns som det är många bollar i luften, men jag kan inte styra en endaste av dom just nu. Bara att lägga saker på is tills allt lugnat ner sig.
Vi vet ju alla att när jag vill så vill jag, och även om resultatet inte alltid är det bästa så lutar det ju åt mitt håll. Får väl hålla mig till det, man kan inte vinna jämt, men i det dåliga måste det ju komma något bra, väl?
Får fan bli så, måste ha det så.
I veckan kommer J tillbaks och hälsar på. Skönt. Saknar honom lite, så ska bli roligt.

Hur kan man gilla att leva i gråskala? Förstår det inte riktigt. Jag gillar när saker är konkreta. Rätt eller fel. Svart eller vitt. Att glida runt på gråskala gör mig enormt stressad. Att inte veta, det är värst. Att inte veta gör mig hyper.. Men man lär sig, vänjer sig. Just i denna sekund kan jag nog till och med tycka det är bättre. Är grått bättre än svart? Beror väl på hur man ser det, just nu försöker jag se det från andras synvinkel. Svårt, men inte omöjligt!

Nej, helt snurrig för jag är så trött. Ska orka med mycket imorgon känns det som, men egentligen inte. Ja, sömn behöver man väl ändå!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar