This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

24.2.11

hos Jenny.

Japps, ungarna leker, nästan nyss hämtat honom på dagis. Blev lite sen pga vissa omständigheter.

Känner mig dumpad, haha..

"Det är inte du, det är jag"
"Jag behöver bara lite tid"

Lustigt, jag är den människan i min omkrets som är mest singel.. Och ändå kan någon få det att kännas såhär? Hur gör man då? Kan ju inte göra så mycket mer än att vänta, eller?
Gör mig iaf otroligt ledsen, för du betyder mycket. Det gör mig ledsen att du inte känner att du får ut något av mig, att du inte kan dela med mig. Men inget jag kan göra något åt mer än att ge dig tid åt dina funderingar. Och hoppas...

Nej, för övrigt har dagen varit bra. Vaknade imorse och var glad & pigg, första gången på länge. Tillräckligt pigg för o träna innan skolan, och skolan var riktigt upplyftande. Har skrattat massor idag :)

Nej, dags o gå hem snart. Laga middag åt Fabian och han ska se bolibompa, sen när han sover ska jag läsa en del.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar