This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

2.2.11

Fabian

Så underbart duktig. Fick ett recept på paj av min kära bror, och Fabian räknade, hällde upp & knådade alla ingridienser till degen. Så hjälptes vi åt att göra ett pajskal & sedan steka köttfärs. Resultatet blev en otroligt god köttfärspaj med lök & tomat & ost på. Han är så duktig!!

Tvättade idag, det behövdes. Och sökte ju (som jag skrivit tidigare) sommarjobb. Tränade också, men bara lite lätt.. Några km på band & sen in på gymet, jag börjar bli stark :)

Saknar spinning, att bara sitta där & trampa medans tankarna går på högvarv, och man riktigt känner hur man inte orkar men kroppen presterar ännu mer. Energin flödar! Som sagt, saknar. Måste tas tag i.

Vad händer, säg vad som händer? Frondiiiisch, längesen men nu e de på igen.

Snart flyttar syster+barn hem igen, skönt. Inte lika nära, men tillräckligt för att Fabian ska kunna träffa dom om han vill. Han har saknat dom massor! Jag med såklart :)
Fan, gick in o läste lite aftonbladet, men inte något av intresse. Inte för mig som sitter här iaf ^^

Vill så mkt. Vill gå ner resterande kgn som ska bort, vill tatuera mig, vill ha sommar & vill resa.
Jag studerar i flera år till, så lär ju ha en helvetesbra resa när jag väl kommer iväg!!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar