This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.2.11

Jahaja.

Mötet var.. jobbigt. Kan inte beskriva det på annat sätt än just jobbigt. Saker jag inte ville prata om skulle diskuteras, saker man inte vill erkänna för andra skulle diskuteras och saker som för mig är otänkbart skulle diskuteras. Jobbigt, magvärken släppte liksom aldrig riktigt, utan gick från "jag är nervös" till "jag är inte riktigt säker på detta"..
Möte fredag, och möte i mars. Mkt som ska beslutas, många som ska kontaktas. Fan. Vill inte.
Varför satte jag ens stenen i rullning för?!

Fabian i badet, vi har bakat sockerkaka. Orka vara nyttig och slim när man kan baka sockerkaka, äta god mat & bara vara? Fabian är ändå sjuk & hemma.. Så mkt för den träningen..! Hann med 4 km o gym imorse iaf, det var väl satan så tur!!! Annars hade jag nog dött litegranna..

In o kolla mejlen med, ska falla för grupptrycket och skaffa mig en crosstrainer ^^ Har jag tur finns den att hämta redan idag. Men måste få tag i pappa också, hade ju inte direkt tänkt hämta den med buss, haha. Får ringa honom sen. Behöver verkligen, behöver så sjukt mkt. Behöver så det gör ont i kroppen.

Något annat som behövs är ett sommarjobb. Nu. Gärna igår.
Ta tag i. Ytterligare en punkt på min todo-list.. Lustigt, känns som det borde vara det enda jag tänker på, men just nu ligger det typ på nummer 20 av.. ja 20.. Mkt annat i tankarna.. Kanske torsdag. Torsdag är en bra dag. På torsdag ska jag söka jobb utav bara helvete (om Fabian är frisk) Jag ska skriva ut cv, söka jo,, ha möte med studievägledaren och vara i skolan. MÅSTe verkligen plugga inför tentan. Den börjr göra mig nervös :S

Nej, lägg undan det nu. Vill även gratulera till söta syster som fick en liten OSKAR idag :D Jag blev sååå glad :D

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar