This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

2.2.11

Läste nyss något.

.. Ja, något som gjorde mig glad. Haha eller inte glad, mer full i skratt tror jag man skulle kunna beskriva känslan som. Insåg att jag inte kommer gå i mål med ett av mina projekt, men såg även snabbt att det inte gör så mkt. Men ja, nog om det, inte mitt liv, o inte min text.

Idag har jag skrivit CV och äntligen fått tummen ur & börjat söka sommarjobb. Är riktigt sugen faktiskt, på tt jobba. Att ha en vardag som går på rutin, där klockan ringer tidigt, man gör det man ska på jobbet och sedan kommer man hem till barn&städ&matlagning, för att trött somna i lagom tid. Sista veckorna har haft noll rutin, noll tanke egentligen. Vi har gått upp när Fabian känt för att gå upp, jag har gjort det som ska göras i skolan vid tillfälle och därimellan har jag.. Ja, glidit runt en del...

Ska tvätta om ett tag, och försöka träna. Jagar för tillfället studievägledaren men det är upptaget hela tiden. Får försöka igen om en stund. Fortfarande lycklig över CSN-beslutet, borde nog hitta någon att dela mina få, lyckliga stunder med. Vart hittar man en sådan? Inte där jag letar iaf, det är ju ett som är säkert. Konsum? Haha nej men ärligt.. Måste man typ internetdejta för o finna nått eller? Det känns ju... Hmm, mindre lockande haha.. Men krogen kommer ja ju inte långt med iaf, alla jag träffar är ju antingen upptagna eller så "är det inte rätt just nu", vad det nu innebär. Eller ja, det vet jag ju egentligen, så behöver inte ett svar på den frågan, tack.

Någon att dela både bra och dåliga stunder med, någon att stötta och som alltid finns där för mig & Fabian. Någon med humor, som får mig att le, och som utan att göra något speciellt får mig att känna mig bra & speciell.
En fantasifigur för tillfället...

Nej, nog, måste sätta mig o gå igenom lite skolarbete och sedan försöka hinna till Erica innan jag ska tvätta. Får se om det hinns med, insåg att jag typ hinner vara där 30 min innan jag ska vidare. Känns.. ovärt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar