This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

7.2.11

Besök!

Ohja, oväntat besök nu på kvällskvisten, trevligt värre! Saknat Emil som en tok, så kunde inte sluta skratta eller prata, haha :)

Dagen har varit bra, men inte så givande.. Tränade, solade, vägde mig men resten gjordes inte. Efter jag hämtat Fabian i dagis blev det lite piggleywinks på datorn, sedan tacogratäng, kanongott!

Vägningen gick över förväntan, -2,7 kg :D Såå stolt, för jag har ju kämpat också! (Ja, för alla som inte vet det, så blir det ju alltså totalt sen ett år tillbaks - 23,2 kg). Känns bra o veta, jag är förjävla bra ;D
Fick ett extremt sug efetr att "unna mig" något, men insåg att de vore dumt, så nära inpå starten, så då blev de lite lyxigare mat istället. Får helt enkelt vänta till helgen, och om det varit en bra vecka, så kan man då ta sig något extra gott till fredagsmyset. Låter som en vettig ide tycker jag!
Läste något i aftonbladet som gjorde mig smått illamående.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8529770.ab
Äckelgubbe.. Han borde inte vara alls, varken inför rätta, här eller någonannastans.. Han har förstört så många liv, och förväntas ändå behandlas rättvist? Äckeläckeläckeläckel.. Så jävla sjukt..

Nej, dag o göra sig klar för sängen.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar