This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.2.11

Uträttat.

Inte uträttat så mkt som jag borde idag, nej. Men tanken fanns ju iaf där, det är ju en bra start :)
Så morgondagen har mkt på schemat. Var iaf och tränade imorse, sprang och sedan crosstrainern.. Kände mig duktig.. Dit imorgon med, om tid finns. Måste tvätta, skriva lite saker, ringa ett samtal. Men någonstans därimellan tycker jag att några få km borde kunna tryckas in! Får väl vara snabb helt enkelt, och jag menar.. 3 km o en dusch går ju på typ en halvtimma.. Nackdelen är att de va så förjävla halt i dag, så bara te dagis tog över dubbel vanlig tid. Då tar ju allt längre tid, så min halvtimma blir typ 45-50 minuter då helt plötsligt. Får se hur de blir.. Kanske mellan tvättningarna? De skulle kunna funka.. Har inte så mkt tvätt så borde kunna springa iväg när de torkar helt enkelt.

Nej, trött. Vill sova.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar