This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.2.11

Nervös.se

Ohja, möte idag. Håll tummarna för mig. Känns konstigt, vet varken vad jag ska säga eller hur jag ska bete mig. Känns konstigt att ens berätta om min vardag för en vilt främmande människa, som inte vet vem jag eller min son är. Huuamig vad tungt det känns!

Natten gick kanon, barnen sov hela natten allihopa, inte ens kissepaus, och sedan gick morgonen kanon. Allting flöt på o nu väntar jag bara på bussen.. Om iaf magvärken skulle kunna försvinna skulle det vara en toppendag.

Vägning om en vecka.. AAAHH panik kan jag lova, fick väl något jävla behov igår o tryckte i mig ostbågar.. Inte hela världen, men iaf.. Insåg att det inte ens var så gott, ändå åt jag? Skumt det där..

Mamma hos läkaren idag, hoppas det går bra! *älska*

Nej, rusa nu då.. Måste hämta kotten såfort ja e klar, för han e sjuk :/

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar