This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.2.11

Vad gör man då?

Ja, vad gör man när man inte orkar mer? När man inte vill gå upp, och inte kan finna ens EN sak som gör det värt att le under dagen? Jag vet inte. Sådan var min gårdag. Hade jag inte varit hemma med sjukt barn hade jag lagt mig framför en buss, utan tvekan, men nej, jag var strandad i min sunkiga lägenhet.
Sofia tog sig tid att hälsa på mig på kvällen, vilket var enormt uppskattat! Inte bara för hon hjälpte mig med skolan, utan för att hon kom hit trots att hon jobbat & var trött och hade fixat med stall, för att jag inte mådde bra. Tack!
Denna dag är inte så jättemycket att hurra för egentligen heller, men man får stå ut. Tog tag i städning det första jag gjorde nu, så har blivit av med min mastodontdisk, ställt Fabian där för o slippa ha honom i närheten och nu ska jag fortsätta i köket, sedan hallen. Sist badrum, och då kan jag lika gärna springa till tvättstugan med. Undrar om han vill bli med?

Jag vill att saker ska vara annorlunda. Jag vill ha ett liv, till exempel..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar