This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

6.2.11

Beslutet har fattas.

Och jag kommer nu börja sälja Herbalife. Vet ju själv att det fungerar, så lika bra. Känns som ett bra beslut!
Utbildning och allt fixas inom kort, och sen är det bara att köra. Så ja, alla läsare därute, finns intresse så hör av er!
Ska även själv börja igen nu tänkte jag, sover så skruttigt, så vill få någon ordning på det. Sen e de rätt bekvämt med.. Hatar att laga mat.. (Och ja syster, du MÅSTE köpa av mig ;P) hahahahahaha!

Lyssnar på musik och bara är. Varit trött fan hela dagen, men hunnit med en del ändå. Badhus, bastu, besök och att handla lite med. Känns bra! Lagade även värsta riktiga söndagssteken typ, med potatis o grejer, helt ambitiöst. Men dock inte värt besväret då Fabian bara ville ha potatisen och jag skar bort hälften av köttet i tron av att det var fett :) Men iaf, vuxenpoäng till mig ^^

Imorgon blire träna, sola, plugga, vägning, söka mer sommarjobb och försöka boka en tid med studievägledaren om hur jag ska göra i sommar, samt boka en tvättid. Om det finns ska jag nog tvätta också!

Förvåningen är stor..

Helpeppad på sommar 2011 nu alltså, måste ligga i. Vägning imorgon alltså, hoppas på bra resultat, och har fan kämpat på bra enligt mig själv. Lite si o så med det där att räkna kalorier, men vet att jag hållit mig ifrån allt som inte är bra iaf. Och så har jag tränat som en tok, känns bra, känns bra att vara duktig :) Känns bra att veta att man gör något, att fixa det som fixas kan. Vill bli smal nu nu nu NUUU, köpa nya sommarkläder och gå ut o bara känna mig snygg haha^^ Vissrligen e ja ju snygg nu med, men allting kan ju alltid bli bättre!

Inget mer o skriva.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar