This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.2.11

SÅ GLAAAD!

Fick nyss veta att jag fått beslut från CSN, och att jag blir beviljad. Känns som en stor sten ramlat loss från mina axlar, är så glad så ja bölar. Har funderat hur mycket som helst på detta, och inte riktigt vetat hur jag ska göra, men så nu så hade jag fått beslut så nu har jag lämnat in min studieförsäkran. Äntligen. Äntligen händer något ruskigt bra, och det händer mig.
Helt plötsilgt vart allting mycket lättare. Kan betala in min hyra, och de pengar jag lånat.. Och så kan jag slappna av för en sekund. Herregud, vilken lättnad.
Dock blev jag så till mig så vettefan om ja kan sova nu, men får väl ligga därinne & höra pluttens snarkningar och bara lyssna på radion om inte annat.

Sov gott
XOXO

2 kommentarer: