This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

6.2.11

Nu!

Äntligen har jag tagit mig tid att analysera den konstiga känsla jag haft i flera dagar, den där bubbelkänslan som gör att jag vill skratta.. Det känns som att vara nykär! Haha, vet inte ens vart det kommer ifrån? Det är inte vår, jag är inte kär och har egentligen inte sådär värst mycket att känna mig superförväntansfull över heller..? Konstigt vad som kan ske i kroppen. Men visst, borde inte klaga, ett ständigt bubbel av skratt i hela kroppen är rätt skönt, skrattar fan hundra gånger per dag mer nu än för några veckor sedan, men börjar bli nervös för att det är något fel på mig?! Jag menar.. Det känns lite lustigt att skrattet kommer från ingenstans ut i tomma intet? Scary..

Jobbigt också, med tanke på att det håller mig vaken. Suttit i typ en timma nu o försökt varva ner, och inget händer, den där känslan bara växer. Gasch.
Huvudärk också, säkert för ja skrattat så förbannat ;P

Försöka sova..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar