This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

8.2.11

Jisses Amalia!

Sover som en kratta på nätterna, mardrömmarna fortstter, inatt vaknade jag flera gångner, men mindes knappt vad jag drömt om så var skitsvårt att bara låtsas som ingenting o försöka somna om.. Vid tre gav jag upp, sen började Fabian krångla vid fyra, och resultatet blev att vi i slutändan sov te typ efter sju o försov oss. Jag har typ varit seg hela morgonen sedan jag lämnat honom, sovit till o från i soffan.. Jättekonstigt, för ja e inte sjuk eller något, bara så himla trött.
I eftermiddag kommer iaf kära E, härligt. Trots att han va här igår känns de som att jag saknar honom lika mkt som i förrgår, haha, får inte nog :) Får binda fast han o hålla kvar honom tror jag bestämt.. :P

Funderar på om ja skulle gå ut en sväng, gå en promenad kanske, så jag piggnar till? Men vettefan om de skulle hjälpa..? Känner mig helt lost här.. Usch.. Sugen på lunch. Men vad? Enklast vore ju en shake, men lånade ut min shaker till Sofia, vet inte vart den andra ligger..? Eller om ja ska ta resterna från middage igår? Men tänkte vi skulle äta det i eftermiddag typ.. så ja slipper laga mat.. Mööök va trist..

Nej, snart somnar jag här, sittandes.. reser mig upp, borstar mitt hår och TROR att jag går en promenad.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar