This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.5.10

11,4 gone..

15,1 left to go..
Hade gått ner 2,6 sen sista vägningen (på två veckor) det känns ju rätt bra iaf, går ju åt rätt håll.. Men går segt just nu, vill äta mer än förut, men blir ju sugen på helt konstiga saker.. Sånt man trodde man skulle sakna minst. Typ kall korv & kaviarmackor haha! Men så är det, får försöka hålla mig & tänka på att jag lyckats så bra hittills, så nu kan de inte ta lång tid till!
Fattar inte ens hur ja kunde låta mig själv bli så tjock? Blev väl att man inte gjorde så mkt mer än att äta när man va hemma.. Men det är ju trist, redan gått den här vägen ner en gång tidigare.. Men men, ner ska jag, och ner går jag! Undrar hur mkt jag hinner gå ner tills jag fyller? Det är 8 veckor.. Skulle nog hinna gå ner iaf 6 kg till på det. Hoppas jag, beroende på hur det går. Får gå mkt, och sen simma lite mer. Eller ja, iaf simma det som är tänkt, eller göra något annat om jag inte kan just då..

Nu ska Fabian & jag mysa lite innan han somnar!
Och nu har han somnat, haha, vilken liten rackare :) Men han är så glad nu när det är sommarvärme ute! Idag har det varit jättevarmt ju, nackdel är att jag bränt upp hela mitt ansikte :( Är röd som en tomat :/ Fast det lägger sig väl, hoppas jag :)

Slutat bita på naglarna med, dom är riktigt långa nu, yay :)
& här hoppar vi från ett ämne till ett annat. Längtar till Västerås :) Ska bli skoj, men vill ha tag i ny bikini.. Alla mina sitter konstigt och är sånna där trekantsbikinisar, inte så skoj, jag vill ha en bra.. & gärna fin med haha :) För jag hoppas jag gått ner som sagt ett par kg till vid det laget :) Undrar om ja skulle kunna g ner 1 kg/vecka hela vägen fram? Då skulle ju det ge 8 kg.. Vilket ger ett resultat på -19 kg ca när jag fyller.. Skulle ju vara något :D:D:D
Det får vi sträva efter, hårdträning från och med nu!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar