This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

30.5.10

Jag är..

En vis dam.. *skrattar* Men ärligt så gjorde jag ett klokt val idag, även om det kändes tråkigt, så är det bättre att släcka innan man bränner sig, trots att det då blir lite mörkt.. Men bara att rycka upp sig, jag vet ju vad jag vill ha, så varför leta på fel planet?
Fabian kollar barnkanalen, jag sitter här. Jävlar vad han bränt upp sig! Trodde knappt det var sant, men hans armar ser ut som fläckiga tomater :S Men smörjde på en gång vi kom hem från mamma, och han säger att han inte har ont.. Måste köpa ny solskydd till honom!!! Ska stressa honom lite med hans ätande nu, så vi hinner gå ut en sväng tilll innan han somnar, orkar verkligen inte sitta inne en fin kväll som denna.. Måste te konsum, mjölken e typ sllut & mitt te.. Sen ska ja bara vara.. glida runt lite, han får väl leka lite. Patricia kommer, det är så härligt att sitta ute när det är sånt här väder! Härligt härligt härligt.. Och jag behöver något bra just nu. Måste avboka Fabians tandläkartid med som jag väntat på i evigheter, för har ingen som kan gå med honom.. Bajs. Och sen barnvakt i helgen som kommer, weeii.. Eller inte.. Sen helgen efter de ut te sköllersta & hjälpa mamma med dom andra barnen. Ännu roligare, not... Men tänka sig, på midsommar är jag äntligen barnledig!!! Det ska vara dom härligaste timmarna på flera veckor. Jag ska vara med vänner, dricka alkohol, lyssna på bra musik & sova fleeeeera timmar längre än vad jag brukar.. Yay! :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar