This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

29.5.10

Helt död..

I kroppen, men det var det värt. Varit på ett intensivpass med spinning nu på förmiddagen, och jag lovar, jag ångrade varenda pizza/dricka/godisbit/alkohol dom senaste två åren! Det var så hårt att jag vid ett tillfälle trodde jag skulle gråta.. Herrejesus, men nu e det avklarat, och jag tog mig igenom hela passet utan att stanna eller sacka efter ;) Är man bäst så är man! (Till saken hör ju att det är över 7 månader sen jag var på spinning..!!)
Nu snart ska vi till lekparken med ungarna om dom kan hålla sams, snorungar som bara gnäller!Men men, kankse blir dom gladare när dom ser att solen tittar fram, det blev jag iaf :) Vet inte vad som händer senare, blir lite grilla men efter jag lagt Fabian är ja sugen på sällskap. Någon? Haha sååå tråkigt o va själv.. men tänkte titta på Grease ikväll, igår blev det Pretty Woman :) Kära Simon som kom förbi med det & min laddare igår kväll då jag glömt den i all förvirring :)
Nej, dags att piggna till!!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar