This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.5.10

Mätt mig idag!

Aldeles nyss.. Minskat 46 cm totalt / 4 ställen. Det är rätt bra.. 15 cm i midjan :)
6 cm på låren med, men de sysn typ inte, dallrar lika mkt som alltid haha :)
Vaknade runt sju idag, badade typ en timma medans Fabian kollade på barntv sen hade ja sagt att när han ville kunde han också komma in o bada.. Så han e precis klar i badet, sitter här i sin badrock :)

Jag har blivit torr i mitt ansikte? Konstigt, men samtidigt e ja inne i typ värsta hormonrubbningen tydligen för fått dålig hy ändå.. Lätt o behandla ansiktet om hälften flagar bort & sen mitt i de äre finnar? HAHA härligt.. Men men, bara o fortsätta som vanligt, de kankse går över!

Vägning på måndag. Hoppas på bra resultat, kanske man kan unna sig något gott då med, typ på tisdagen eller nått.. Men som sagt, beror ju på om de e bra resultat, annars får ja väl vänta.. Men är mer motiverad nu än förut iaf, så de går nog bra :) Träna måndag med, i G-vik med Patricia.. Kommer bli skoj! *tummen upp*

Nej, försöka hitta mig en bra bok idag, känns som de kommer bli en lång dag, trist väder ute.. Blir en promenad om ett tag men de e så grått just nu & Denise sa det skulle bli bra väder? Hoppas på bättre iaf..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar