This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

28.5.10

Barnvakt

Yes, men ungarna sover redan :) Rasmus somnade innan dom drog, och Tindra& Fabian däckade i hennes säng för typ tjugo minuter sen.. Haha ja sa dom fick va vakna så länge dom ville =P

Inge trött, men rastlös känner jag mig. Fundersam.. Trodde jag fångat en fisk för nöjes skull, men den verkar ha slunkit iväg.. Haha så kan de gå, jaktlyckan kan ju inte alltid vara på topp!! XD

Tränade imorse, och sen fixade jag en del. Försökte vila med, men den där känslan släpper inte. Sökte två jobb med, då fick jag sån magvärk så ja knappt orkade röra mig. Gillar inte den här magvärken, som att jag plötsligt blivit rädd för förändringar? Jättekonstigt. Men ska på möte med J på måndag, får ta upp det då. Vill inte bli sådär tråkig & bara sitta hemma igen, det räckte med sist.. Ändå är känslan där hela tiden, som att allt vore bättre om ja kröp ihop i min säg & aldrig gick upp mer.. Helt konstigt..?! Men ändå är jag glad samtidigt? Jag är glad för solen, glad för min fina lägenhet, glad för målarna snart är klara, glad för tentan i matte är nusnart & glad för Fabian som är så underbar & duktig & perfekt. Förstår mig inte på mig själv ibland!

Imorgon blire spinning på förmiddagen, sen duscha, basta, käka & upp för att träffa Emil. Ska bli skoj. Saknar honom, men han saknar ju tydligen inte mig =P Hahahaha mupp! :D Nej, dricka min cola zero (oooh, vilken lyx jag unnar mig=P) och se om de är någe bra på tv!

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article7201230.ab och föresten, föräldrar som dessa borde inte få ha kvar sina barn!!!!!


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar