This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

24.5.10

Städat!

Jepps, varit extremt duktig idag! Skurat toa, handfat, golv, badkar, hyllor, köksskåp, kakelplattor i badrum, suttit upp hyllor & omplanterat mina blommor! Strukit gardiner & sorterat garderober har jag också hunnit med! Jag är för bra!
Kvar att dammsuga, torka golvet i kök/hall och springa med alla sopor te soprummet, men började när Fabian somnat så ville inte göra det nu inatt.. Ska sätta upp gardinerna i vardagsrummet med.. Hade nog inte grannarna blivit glada XD
På tal om grannar så var vi över hos Amanda & drack te & lät barnen leka på gården (vi satt på balkongen & såg dom) i flera timmar, så Fabian & jag gick hem vid tio ikväll(!!!).. Undrar hur de går att få upp honom imorgon, men ibland så måste man få strunta i tiderna.. Det var riktigt skönt för både mig och honom. Jag fick te & trevligt sällskap, han fick leka av sig & äta lite chips han fick av Amanda :)
På dagen var vi i parken med Cissi, Simon & Jimmi, jätteskoj faktiskt. Sparkade boll & lekte, sen gick jag & Fabian till tybble. Ja, han gick hela vägen!!! Börjar bli så stor nu :) Min duktiga kille!
I tybble gick vi till Denise, så barnen fick leka lite & så grillade vi hamburgare :) Älskar verkligen värmen, & att det är så ljust hela tiden. Så himla skönt, man orkar med så mkt mer än förut, och umgås mer & man blir så glad!

Imorgon blir det upp med honom till dagis, Nuevo, träna & fixa klart här hemma. Sen ska jag försöka få över Weros på fika med, vill visa mina nya blommor & gardiner :) Har även en tröja hon ska få, som jag tror hon vill ha :) Den har blivit för kort för mig, men så har ja ju flera meter lång överkropp med hahahaha! & sen har ja plockat fram en påse med kläder Rasmus ska få, & i farten hittade jag en av Mollys gamla tunikor också som ja ska ge tillbaks till W. Sorterat ut dagiskläder som ska med imorgon, och så ska jag testa lite av mina sommarkläder imorgon med, se vad som passar & vad som är för litet, haha, var ju en aning mindre när jag införskaffade det mesta haha! Men är nog snart i det igen, är riktigt vrålpepp nu, både på träningen & på resultaten, för vet ni vad? Jag har fått muskler! XD På riktigt, dom syns på mina armar, och på mina lår :D *Helt stolt*
Nej, kl e två, måste lägga mig.. Fattar inte varför jag tvunget tog sovmorgon imorse, men kommer väl tillbaks till vanliga tider i veckan då jag ska upp och grejer iaf, så det är nog lugnt.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar