This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

10.5.10

Duktig :)

Varit duktig idag! :) Först imorse gick jag till Nuevo (5 km för dom som inte vet) på under femtio minuter! Visst säger folk att en km tar ca 10 minuter,s å detta vore inget svårt, emn jag brukar iaf ta några minuter extra på mig, hur fort jag än går. Men imorse gick det! Hoppas på o bli snabbare & snabbare nu, även om det är skönt att gå.
En del frågar hur jag "orkar".. Men det är rätt enkelt val. När jag lämnar Fabian efter en stressig morgon på dagis så är det hur skönt som helst att stoppa i lurarna och bara gå. Det är inte för ansträngande, och man hinner tänka en miljon tankar under den timmen. Det är tid som jag behöver på morgonen!

Efter min snabba promenad hade vi grupp på nuevo, vilket var lika trevligt & lärorikt som alltid. Älskar när det bara flyter på!

Direkt efter blev det G-vik.. Simmade 1,5 km! Jag är såå duktig! Och sen blev det bastu i typ en halvtimma innan vi begav oss hemåt :) Jag är för bra!! XD

Nu vill Fabian sova, så dags för nattning.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar