This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

21.5.10

Svettig!

Ja, en & en halv timma på gymmet, kom nyss hem, sitter med lunch & ska snart slänga mig ner i badet.. Fan va jobbigt det vart igår utan vatten då=P Men tur de e tillbaks hahaha!
Var en tuff kväll/natt. Fabian vaknade av mardrömmar & skrek att han ville hem till mamma.. Tog mig typ trettio minuter bara att få fram till honom att han var med mig. Mitt hjärta. Sen grät han i över tre timmar till & från & jag fick sitta med honom i knät.. Min lilla plutt. Det gör mig ledsen, men samtidigt måste jag ju orka. Bara att trösta mera, förstå mera & förklara mera. Han tror hela tiden han ska tvingas iväg dit, fastän han aldrig kommer behöva det. Jag fattar inte ens vad han gjort för att Fabian ska må så dåligt? Kanske vill jag inte veta egentligen.. Det skulle bara göra mig ännu mera arg.. Men ja, ny dag & Fabian är på dagis, han var rätt pigg imorse ändå & jag kan tänka att han är ännu gladare över solen :D Grilla idag iaf har jag bestämt, korv. Är sjukt sugen på korv med bröd!!! Med massa klet på, typ räksallad, potatissallad, vitlöksdressing.. Ja vafan som helst egentligen :) MAAAAAT! :D:D:D

Saknar E.... Den bajskorven har ju inte hört av sig sen i måndags & ja har inga nummer i mobilen då den vart vattenskadad.. Men har haft den på tork nu så ska försöka idag o fixa ihop den, annars blir det en tur te the phonehouse inom kort!!!
Imorgon sover F hos mamma & pappa. så ja ska få vara lite själv. Ska bli skönt. Jag ska träna, sola om det är sol & sooooova en hel natt. Utan avbrott.. YAY!!
Men jaa, älskar min plutt mest i hela världen!!!!!


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar