This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

8.5.10

Regn ute..!

Japps, regnar & regnar, trist.. Men dgane har varit mkt lyckad ändå!
Fabian vaknade inte förens halv åtta idag, lyyyx! Upp & städade kök, diskade, skurade badrum & dammsög & torka golv innan vi åkte med pappa, Weros & några av Fabians kusiner till någe som hette typ Viiby krog eller någe, där dom hade massa skoj! Karusell & hoppborg för barnen, dansuppvisning, något band som spela & en massa traktoerer, lastbilar & fina bilar! Fabian var helnöjd, och jag med men det var lite kyligt..
Väl hemma kom Jimmi en stund, & när han drog droppade Mitha in. Trevligt, blev grilla hos Ullricha innan vi gick hem te mig & bara var. Det var skoj!

Nu ska jag se på Law&Order innan jag lägger mig tänkte jag, imorgon får vi lite besök. Måndag blir det simma igen, lite dåligt samvete över att jag inte tränat mer denna vecka.. & så har jag ätit konstigt. Kanske inte direkt dåligt, men inte känt samma motivation som veckan innan? Vägde mig iaf igår, gått ner 9,6 kg! Men det syns typ inte riktigt.. Alltså märks nästan inte ens på kläder.. Eller jo lite, men inte så mkt.. Bara 16,4 kg kvar!
Hejja på mig, annars skiter det sig kanske.. Men nej, jag vet att jag klarar det, ja har ju nästan kommit halvvägs!!!!! *tummen upp*

Barnvakt nästa helg, åt Musan. Ska bli lite trevligt, hon ska sova här :) Sen får jag en barnvakt i gentjänst. Trevlans :)

Nej, nu ringer Emil med :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar