This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

27.5.10

Tvättstugan..

Japps, tvätten ligger i nu, ska springa iväg om några minuter & hänga upp den, och hänga lite hemma så de torkar fortare.. Blev tre fulla maskiner, tur för mig att jag hade snott grovtvätten på samma gång ;D
Fabian i dagis, jag har tränat.. Sitter och lyssnar på extremt bra musik & funderar på vad som sker senare.. Om vädret håller sig hyffsat resten av kvällen blir det nog lekpark eller liknande med Fabian. Men så trist själv!!! Blä!
Vägning måndag, nervöst.. Fuskvägt mig lite häromdagen & det såg bra ut, men vet ju att det lika gärna kan öka nu när jag dragit upp träningen till varje dag. Jo, tränar varje morgon nu *stolt* Och orkar springa flera km utan att stanna för att andas! :D Jag är bra, och det syns inte bara på att jag gått ner i vikt, men känner mig gladare & orkar mera saker nu. Det är en bra dag idag! Trots tvätten =P

If You fall for me
I'm not easy to please
I might tear you apart
Told you from the start, baby, from the start

I'm only gonna break break your break break your heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar