This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

27.5.10

Fabiann kan cykla!

Utan stödhjul! Helt sjukt, han fick första cykeln, med stödhjul, för några veckor sedan, och idag tog vi bort dom! Han kan starta, cykla & stanna utan att behöva hjälp *stolt*
Sååäckligt stolt är jag, min stora, duktiga, fina kille! *älska*

Sitter o glor lite halvt på criminal minds, lyssnar på bra musik & dricker te.. Borde sova, träna åtta imorgon bitti & sen nuevo. FIxa lite papper med då.. Slarvig som jag är, men bättre sent än aldrig!
Hoppas på iaf hyffsat väder i helgen, lördag blire spinning & sen lovade jag & U ungarna att ha picknick i lekparken. Vill hinna te stadsparken med =) Fabian tjatar om att åka dit, så tänkte försöka det. Luncha med Eeeeemil med om han minns & fortfarande har tid & lust :)
Villskriva vad jag tänker. Få ur mig allt som snurrar, men idag verkar det inte vilja komma ut till tangenterna.. Men dagen har iaf varit bra. Är så nöjd över det liv jag har, trots att det blir en del problem här & där.
Jag har en perfekt son, en underbar familj & bra vänner. Till och emd grannarna gör mig glad dagar som denna, när man kan sitta ute & dricka te tillsammans & se barnen leka. Solen hjälper också till =)
Men nu ringde Patricia, mitt lilla hjärta :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar