This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

18.5.10

Meeeen dåå...!

Jag förstår det inte.. Inte alls.
Inte något som händer runtomkring just nu.. Det är så mycket så nu sa det väl stopp, ingenting verkar fårstås i mitt huvud, och det gör mig trött.. Nej, inte trött, men slut.. Helt tom i huvudet.. Eller det kanske är fullt? För på kvällen snurrar det. Runt, runt, runt & runt, tills jag bara vill blunda, glömma bort & inte gå upp dagen efter. Sen nästa morgon är det som bortblåst, jag skrattar & leker med Fabian & är social och sen kommer vi hem, fixar kvällsrutiner & när han somnar så börjas det igen.. Runt, runt, runt...! Jag blir tokig!!!! Tokig, tokig, tokig & jag är sjukt trött på allt just nu.
Tur jag har Fabian iaf. Han kan man alltid lita på. Mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar