This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

13.5.10

Viljan!

Kollat klart på Biggest loser nyss, suttit här & gråtit för mig själv. Dom fick träffa sina familjer idag, och alla var så stolta för dom lyckats så bra under dessa veckor. Allting som förändras från att vara sådär stor till att dom i dagens program sprang ett halvmaraton, 2,1 mil. Och dom gjorde de fan fort med, snabbaste låg på 2.24 tim. Det är ju bra ju, ja menar, springa två mil? Skulle inte ens göra det i min vildaste fantasi, haha jag går till nuevo på under en timma, det är snabbt tycker jag :) Men tycker iaf det är ett fantastiskt bra program, med människor som förändrar sina liv, som VILL förändra sina vanor. Mycket bra.

IMORGON!
Ja, imorgon gäller det. Ska bege mig till markaspåret (för ja inte hitta någe bra ställe o springa på här, tipsa mig om ni vet något) och springa. Har sprungit lite nu, men inte orkat så mkt, sen e de jobbigt o springa om man inte vet hur långt man kommer, hur lång tid det tar, vart man ska osv. Så imorgon blire markaspåret om de så regnar, så ska ja se hur lång tid det tar för mig att komma runt. Sen får jag helt enkelt försöka göra snabbare varje gång, kan ju inte va så svårt. Allt handlar bara om viljan.


Jag måste vilja mer. Vill att det ska gå bättre.. Vägning på måndag, då jävlar! Hoppas någon ska kunna titta Fabian en liten stund i helgen, kankse någon timma lördag & någon timma söndag så ja kan ge mig ut igen & göra något.. Och sen lördag kväll är jag barnvakt åt Musan också, då ska dom ut & fira systeryster :)

Nej, nu blire true blood, lånat av min andra sösta syster idag :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar