This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

20.6.11

Besatt..

Haha ohja, kan inte vara annat känns det som. Men det går väl över det med!!

Kollat ytterligare ett avsnitt av Brothers and sisters, som blir bättre & bättre.. Men ja, mest i väntan på nya Gossip-avsnitt ;)

Dagen har varit bra, över förväntan. Fabian och jag sov länge, gick upp, käkade frukost, tog bussen till stan och fick allt jag skulle göra gjort! Blev dock inget hål i örat för honom som jag lovat, då håltagaren var på semester :/ Men tid den 4, så då blire av :) Han är jätteglad Fabianplutten :)

Som belöning för han var så duktig på både öbo, banken & arbetsförmedling fick han välja mat, han valde pizza.. Ja, så beställde pizza till honom men jag var så supersugen på o prova nutrilett blåbär som jag köpt, så jag köpte inget till mig. BIG FAIL! Smakade gamla bär mixat med kartong.. Och nu har jag 14 påsar kvar, kommer ju dö av svält om ja inte får det o smaka godare på något sätt :S

Iaf när vi skulle köpa hål sprang jag över ett riktigt fynd! En HellBunny-klänning på rea, sååå fin & i min strlk den enda kvar ;) Wihooo! Skitsnygg, o ska ha den när jag fyller år.. Om jag fortfarande tycker den sitter bra då vill säga, redan testat den typ 4 ggr idag :P Men den e gryyymt fin, och bild kommer väl in vid tillfälle.. Sjukt snygg iaf..

Nej, sängen. Trött så ja e snurrig!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar