This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

11.6.11

Bröllop!



Ohjaa, idag var jag & Fabian på bröllop. Heeelt underbart! Kunde nog inte ha varit finare, och Mitha var enastående vacker!


Tidigt imorse blev vi hämtade av Mithas far, så gav vi oss iväg på den långa roadtrippen, som gick förvånansvärt snabbt & smidigt. Väl framme tittade vi in hemma hos Mitha (första ggn för mig & Fabian) och passade på att gulla med Linnea som vi tidigare bara sett på kort. Vilken liten gullunge!!!


Iväg te kyrkan, hälsa på folket, ställa iordning (okej, jag försökte hjälpa till, men kände mig mest i vägen.. Fick iaf upp tipspromenaden själv^^) och sedan satte det igång... Herrejesus vilket bröllop! Jag bölade redan innan bruden klivit in, haha.. Fast det var jag ju inte ensam om såklart ;) Hon var så vacker, han var så stilig, musiken var så passande och vigseln vart perfekt! Efteråt begav vi oss till församlingshemmets lokal och där vart det mat (som var supergod!!) och tipspromenad, och en trubadur var där och spelade och sjöng! Han var både rolig och sjöng extremt bra, så fick vi se paret i sin brudvals *rajrajrajrajrajrajrajraaaaj* och sedan vart det småprat och tårta, och vilken tårta sen! :O Tre våningar vit prinsesstårta med rosor & murgröna i marsipan på, supergott kan jag lova!!!




Kom hem sent, då det tog en stund att åka, men är så himla nöjd med dagen. Fabian har uppfört sig exemplariskt och han har varit rätt nöjd han med, fanns ju andra barn där att leka med och så fick dom godis & grejer, även om han inte riktigt förstod vad det hela egentligen gick ut på^^


Nu är jag trött, ska dricka mitt te, hoppas på att varva ner och sedan krypa ner i sängen. Sov gott!


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar