This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

12.6.11

Ny cykel.



Japps, idag fick Fabian en ny cykel av sin snälla mormor&morfar :) Han är superstolt & har cyklat hela eftermiddagen & kvällen, hade inte ens tid att bada trots att vi satt vid plaskis typ en timma förut, bara cykla, cykla, cykla :D Min älskade!
Fick lov att åka runt o visa den med, han är så stolt! *kärlek*

Dagen har varit relativt bra. Passade på o träna bort segheten i förmiddags, hemma.. Blev ett rätt kort "pass" men har ju haft uppehåll i tre veckor nu, så det får ta den tid det tar. Imorgon är Cajsa en ängel och kollar F någon timma så jag får gå te gymet, och på onsdag Ullricha. Vilken tur att jag har så underbara vänner & familj!! :D Vägde mig idag hos U.. Ingen härlig syn vill jag lova, så tog tag i det på en gång.. Shakeat två ggr idag, tränat lite som ovan sagt, och druckit mkt vatten. Motstod impulsen att köpa gott i konsum på kvällen & nu sitter man här. Tycker jag är duktig.. Behöver ju bara gå ner lite till liksom.. Inte många kg alls egentligen.. Bara så jag blir nöjd! Så ja, försöka träna mer, försöka röra på mig mer när jag inte kan gå o träna och äta bättre, som förut. Förstår inte hur snabbt det kan gå att hamna i dåliga vanor igen..! Tre dagar med skräp o så är du fast, är som att allt med socker & fett skriker efter mig i affären, och på kvällen känner jag mig nästan sur om ja inte får äta något :P Haha inte född o vara skinny helt enkelt, men vafan, man måste ju försöka iaf ;)

Nu dags o duscha lillplutt och stoppa honom i säng. Sedan blire nog tidigt i säng för mig med, efter jag läst lite.. Tänkte läsa Edwards bok (från Twilight-serien) som inte publicerades vid datorn.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar