This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

18.6.11

Sand under fötterna..

Kan ju vara mysigt, om de inte är kattsand :P Sandras söta kissar kom idag och blir kvar i 12 dagar, tanken är att Fabian ska få lite bus & gos, och jag ska bli avskräckt från o skaffa mig en katt, då tanken kommer lite då & då ^^
Den ena gömmer sig fortfarande, lite halvt skeptisk över vart den har kommit, men tror det kommer gå bra. Fick dock veta när dom kom att den ena har en förmåga att klättra på alla möbler, så som bokhyllor och sådant så har plockat bort en del saker så det inte ska bli kras överallt om den råka välta något.. Haha, han har mkt gemensamt med Fabian redan XD

Varit en bra dag, hade hört att det skulle regna men solen har varit framme hela dagen så jag passade på o vara ute en del, så kom Nattis över och pratade & lekte med mig & Fabian och så har vi tittat på Ice Age 3 för tusende ggn.. Fast det är okej, jag skrattar lika mkt varje gång så :P

Vägde mig idag, och det jag la på mig när jag var sjuk börjar försvinna, skönt skönt. Bad Nattis o passa F en liten stund imorgon med, ska iväg o träna tänkte jag. Hoppas på strålande sol ute för o slippa folk på gymet, hatar när det står någon bredvid mig och flåsar. Inte nog med att jag låter som en elefant när jag springer och att jag svettas till tusen, jag måste då även stå ut med (och störa mig på hela tiden) att någon annan stinker döden och vevar med armarna så jag inte kan koncentrera mig på.. ja, ingenting.. Förstår inte hur vissa lyckas? Jag menar, klart man svettas när man tränar, men har man på sig rentvättade träningskläder och hört talas om produkter som deo borde man inte stinka så! Fy för otvättade kläder på gymet med andra ord! Men men, ska inte klaga.. Jag får ju iaf tänka på annat då, istället för o räkna sekunderna när jag springer ;P

Måste sova, varit sjukt trött idag och haft jordens konstigaste huvudvärk.. Tog alvedon igen för en liten stund sen och hoppas på att sova bort det..

Sov gott

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar