This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

5.6.11

Dags at vända blad..

Ohja, känner det nu. Året började inget vidare, så se det positivt och tänka framåt, det kan bara bli bättre. Eller vad säger du Linda? *asg*
Ett nytt kapitel, sommar 2011, kan bara bli bra. Jag känner det, det är soligt och jag har saker inplanerade. Kommer bli perfekt, hoppas jag.. Lite svårt o skriva om den efteråt ;)

Nej, städat ur förfesten ur min lägenhet, och även från min balkong, det var jobbigt, luktade illa & gjorde mig om möjligt mer bakfull.. Men satan så skönt nu när det är klart! Dammsugit, torkat golv, dammat, slängt och donat.. Bara disken kvar, men den får jag ta tag i senare.. Känns som svettningarna blir värre och värre för varje sekund, haha.. Får intala mig själv att det är bra, så jag påminns om gårdagen ;) Haha var iaf en rolig kväll.
"Folket" kom, vilket blev några fler än väntat, sen efter massa musik, roliga diskussioner och några nya trevliga bekanntskaper upp till Frimis för o möta Linda & co, vilket var skoj. Dansade en del, många kissepauser och massa skvaller. Hoppas iaf att alla andra hade lika roligt som jag :)

Nu ska jag lägga mig i min säng och bara vila en stund.. Att man kan bli så trött av något som är så roligt! :O

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar