This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

7.6.11

Jag är..

En kompetent mamma ^^ Haha känns härligt att höra sådant! Ännu härliga när jag idag verkligen fick bekräftat att jag inte hittat på något eget, utan att min version på min vardag faktiskt stämmer. När man hör så många säga att man har fel, att de inte uppfatar saken så, och att problemet i själva verket ligger hos mig börjar man snart ifrågasätta sin egen åsikt och det man tänkt. Har sista veckorna funderat på om jag överdrivit, om jag "ljugit" för mig själv eller om jag bara försöker hitta på ursäkter för att jag inte orkat göra på något annat sätt, men så idag på mötet kändes allting så mkt lättare efter hon sagt sitt.
Mötet avklarat, så nu äre hemped. tre dagar i veckan ett bra tag framöver, sedan uppföljningsmöte. Känns bra, känns som det går framåt. Känns som att när jag nu fick bekräftat att jag inte gjort något fel, utan att situationen är som den är ändå, har vi kommit en bra bit på väg. Jag kan sluta ifrågasätta mig själv, sluta fundera på om jag gjort "fel", eller om jag kunnat göra något annorlunda. Får se vad som sker framåt nu, men iaf en stor sten som försvunnit idag!!

Fabian är ute och leker.. Eller ja, dom bråkar nog mer än leker, men dom vill ändå fortsätta så låter dom hållas. Har suttit på balkongen dryga timmen för att höra dom och kuynna gå emellan när det inte verkar lösa sig av sig självt.. En bra ide, haha.. Väntar in Cajsa också, vi ska hänga lite, och sedan måste jag till apoteket. Fick pencillin o en kortisonnässpray utskriven idag, får hoppas det hjälper!!

Hälla upp ett glas ProViva och njuta!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar