This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.6.11

Håhåjaja..

Ja, ny dag nya tag sägs det. Började jobbigt imorse, men nu är Fabian klädd, har ätit & borstat tänderna, så skickade ner honom på gården för vi ska snart till affären. Hoppas på hyffsat väder så man kan vara ute idag, så tänkte köpa baguetter till honom så kan vi göra lite matsäck..
Ringt lite samtal och fixat allting utom bank & af, men det får jag ta när jag lämnar papper helt enkelt, imorgon fm. Han får följa med.. Har jag tur tar det inte alltför lång tid..

Känner mig småseg, vill sova typ tre timmar till.. Men men, får väl lägga mig tidigt ikväll helt enkelt. Idag tror jag min pärla kommer förbi en sväng också, wihoo :)
Ska träna senare, blir perfekt.. Då ska lillen vara med Tindra & leka. Skönt.

Ja, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar