This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

8.6.11

Medifikation..

Jupps, satt på pencillin dårå, och den slår ut mig totalt. Sov hela natten, var ändå trött. Sov tre timmar på dagen, fortfarande trött. Somnade (oplanerat) när jag lade Fabian och enda anledningen te att ja är vaken nu va för mamma ringde och jag vaknade.. Hela lägenheten lös, tvn på o grejer så nu har ja plockat iordning allting, tagit mig en kopp te o ska snart krypa ner i sängen igen.



Ville mest dela med mig av informationen att sommaren är här på riktigt, och jag är så nöjd! Poppar "Händerna i luft-Sean Banan" på hög volym och idag har dom fyllt på vatten i plaskis. UNDERBAAART! Eftersom typ ingen visste om de så var det nästan folktomt så jag, Fabian, grannungarna och tre andra killar lekte Apan i mitten där i typ över en timma, vilket var skoj. Tills Fabian var dyngsur, jag likaså och vi var hungriga, då gick vi hem :) Men ja, sommar, sommar, SOOOMMAR!



XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar