This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

24.6.11

magknip.se

ohjaa, men de vare värt! :) Har spenderat eftermiddag/kväll med Jenny&co, har varit en bra dag! Blev grillat, utelek för barnen, filmmys och kortspel. Och tårta.. Och lite godis.. :P Och dricka.. Haha, kan ju förklara mitt magknip^^
Men som sagt, tycker lätt det var värt det ändå, äre midsommar så äre, och har man kids, ja, då är nöjet att äta & umgås! ;P

Drar igång igen imorgon, har gått rätt bra för mig ändå, så ser fram emot nästa vägning, det är kul när det rullar på ;)
Imorgon hoppas vi alla på sol, för ja ser ut som en calzone i nyllet :S Så sol är ett måste, annars fåre bli solkort i veckan, måste få bättring på detta!! Tänkte vi skulle ta oss en promenad oavsett väder iaf, och så ska jag träna. Det är också ett måste, man blir ju så mkt gladare efteråt.. Ja, o så älskade jag mitt nya schampo + hårinpackning jag fick tag i billigt häromdagen, så ja.. Alltid kul o få känna sig lite fräsch helt enkelt!

Idag fixade vi sängen med. Känns lite konstigt, haha, första ggn i mitt liv jag har en dubbelsäng. Första ggn i mitt liv för ett sovrum också egentligen, om man inte räknar med hemma hos föräldrarna då^^ Men det är ju inte riktigt samma sak. Jag en stor säng, i ett sovrum ;) Ja, alltså, sängen är ju min o Fabians, men iaf. Det är en bra lösning för oss just nu iaf, och vill ha senare ha egen säng, när vi (någon gång?) flyttar till större så är ju det rätt bra det med :)

Händer mkt denna månad. Kalas, fest, västerås och en hel helg med träning och saker för mig själv.. Ni vet, må bra saker :) Sola, träna, ta en promenad på kvällen utan barn, sova länge.. Fabian ska till kära C&S, som han längtar! Kommer bli toppen, då kan han få bara vara, och göra det han gillar, med dom han saknar så mkt. Utan att jag behöver oroa mig något.. Och jag kan bara vara, fast här hemma, utan att behöva känna att jag vill ha hem honom :) Kommer bli bra, men känns lite mkt just nu bara.. Är ju bra saker iaf, så ja, får se det så :)
Sedan augusti, inskolning på nya dagiset. Hoppas verkligen vi kommit någon vart med allting då iaf. Längra än nu iaf. Så man slipper fundera så mkt. Känns som jag gör det en hel del nu, tänker.. För mkt vill säga.. På saker jag ändå inte har svar på? Onödigt, dumt och energikrävande. Måste slutas med.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar