This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

2.6.11

Björn Rosenström.

Yes, Björn vare ja.. ikväll.. O ja e sjuk.. Sunkigt värre..
Känns som när man var 15 o "alla" var på en fest o man själv hade utegångsförbud.. Typ..

Blir någe lördag istället, helt klart.. Men måste införskaffa mig en ny överdel, då jag tror att mina 2 kg jag lagt på mig råkade hamna på brösten, så två av mina klänningar går inte o knäppa över tuttarna :/ Är ju skoj med tillgångar har jag hört, men vafan?! Får bli någe annat, bara inte bestämt vad än.. Vin blire iaf, i massor, har halva kylen full^^

Nej, sova.. Varit en lång dag, hempedagogen var här i 6 timmar, men det gick bra. Över förväntan.
Känns som ljusare tider är påväg.. Hoppas så, svårt att bryta gamla mönster & vanor.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar