This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

4.6.11

Lördag dårå!

Japps, lördag äre och vi har varit igång sen halv sju! Är trots detta relativt pigg, har duschat Fabian, solat på min balkong, ätit en mysig frukost och nu är han ute o leker medans jag tar en paus.. Svettades floder och insåg att vi borde planera något för dagen.. Jag vill göra något. Picknick, lekpark, sällskap, whatever..
Saknar någon väldigt mkt just precis idag, och har gjort sedan jag slog upp ögonen imorse.. När ska det gå över? :/

Idag åker Fabian till mormor & morfar, och jag ska passa på o njuuuuta! Ohjaa, promenad, härligt bad, tid i badrummet till att fixa hår & leta igenom min garderob tio gånger om ^^
Ikväll kommer Denise och vi ska dricka vin, skvallra, lyssna på gammal (men dock extremt bra) musik och sedan gå ut. Kommer bli en toppenkväll. Det måste det bli! Känner att förväntningarna är höga, vilket ofta är ett dåligt tecken, men just nu orkar jag inte bry mig. Jag behöver en bra kväll i gott sällskap! Så nu jävlar fixar vi till en klockren night out, så ja kan må riktigt risigt imorgon och ändå tnka att det var värt det! ;)


Dags o ta tag i solen igen, första projektet blir nog att handla!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar