This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.6.11

Mysdag i parken!

Japps, gårdagens besök i stadsparken blev en succe. Vädret var med oss & hemped. hade gjort supergod fruktsallad, tagit med te & festis och grejer. Fabian lekte massor och badade, och vi pratade en hel del. Det var skönt. Känns lite lättare nu, när det inte är så nytt & spänt allting. Fabian sa att det var skoj att hon var här igår, det känns också bra, att han gillar henne.

Hade tänkt skriva massor igår, om saker jag kom på att jag ville skriva, men sen självklart somnade jag när jag nattade Fabian för jag var helt slut. Även om det är skoj att hon är här, och att saker & ting går bättre, betyder inte att det tar mindre energi. Man ska tänka så mkt.. Varför hände det där? Varför blev det si? Varför gjorde du så? Varför tror du han gjorde det där? Hur tror du han tänker nu?.. Haha, det tar energi kan jag lova..
Så ja, somnade väl åtta, vaknade till kl ett så då gick jag upp och släckte och låste, sen gick jag och la mig igen.. Och så gick vi upp nu.. Typ tolv timmars sömn : Förstår inte ens hur jag kunde sova så länge liksom ^^ Nu är jag helt mossig i skallen bara för de :P

Jaja, om en liten stund ska vi ta oss en liten promenad, sen köpa frukostbröd te honom o sen kommar hemped. igen. Idag blire inomhus!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar