This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.6.11

Träningsvärk..

Jupps, haft träningsvärk i mina ben idag, och jag som stretchade så ordentligt igår? hade ju som sagt tänkt börja "lite lätt", men ja.. Det gick inte när jag väl var igång, så stretchade gott o väl en halvtimma bara benen, men ändå så.. Haha, blir väl så när man inte tränat på en tid o sen slänger sig på't!

Lyssnar på Pink-Stupid girls och skrattar lite för mig själv..^^

Haft C över på lite te & skvaller, och igår åkte jag & Fabbelito te Kumla och körde en sleepover hos Mari&barnen, så vi kunde följa med på Jullanbrullans avslutning nu imorse, det var skoj och hon sjöng o grejer :) Gcik rätt bra med barnen också, om ja får säga det själv! Blev en mindre tokighet nu ikväll, men jag ringde hemped. och diskuterade igenom, och nu är det löst. Tur det :) Hon kommer imorgon, torsdag & fredag, hoppas det blir fint väder!! Är sugen på plaskis, sol och shorts! Måste masa mig iväg upp på tan också, men ska ringa lite samtal imorgon fm o se om de går o lösa så man kan få hem de i brevlådan istället, blir så trist för honom o bara hänga på runt te trista ställen liksom, speciellt om de e bra väder.. Inge skoj alls ju!

Snart fyller jag år.. Eller ja, om ett par veckor, och längtar så :D har köpt en jättefin present till bara mig ;D Ja, fast från Fabian då såklart hahaha! Ska bli skoj med fika & grejer o allt.

Nej, stressad till tusen (lustigt, har ju inge o göra ändå?) men måste väl försöka varva ner. Pussis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar