This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.6.11

Vilken lättnad!

Trodde på allvar jag hade "slarvat bort" en av katterna, men var så hundra procent säker på att den inte smitit ut (har varit jättenoga!) så fick leta i hela lägenheten flera ggr! Blev helt skraj då syrran var här för ja fick för mig att den legat i tvättmaskinen (vilket den naturligtvist inte gjorde, och hade jag tänkt steget längre hade jag själv fattat det då maskinen inte ens var halvfull när jag startade den och katten är typ större än min maskin=P), sen när hon gick fick jag kolla bakom torkskåpet, i förrådet, krypa runt under badkar och öppna alla skåp, inklusive de med barnlås..

Den hade klättrat upp i ett skåp som sitter vid taket, det vill säga, högre upp än vad jag är lång : Så kunde den inte hoppa ner själv utan jag fick hämta en stol för o kunna ta ner den. Vilken knasboll! :) Men är såå lättad just nu att jag skulle kunna skratta.. Vart riktigt orolig där ett tag =P

Dagen var bra. Tandläkaren med hemped., sedan lunch utomhus och lite lek, sedan ikväll kom kära syster och barnvaktade en liten stund så jag fick träna. Sprang fyra km och var inne på gymet. Känns bra. Känns skitbra. Känner mig så himla glad helt enkelt :)

Nej, b&s, sen sängen. En dag imorgon med!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar