This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

29.6.11

Utslagen.



Ohjaa, Fabian är helt totalt utslagen efter en skön förmiddag/dag i stadsparken.. Gick hemåt så passade på o sticka förbi hos J o äta lunch med henne på hennes jobb. Trevligt :) Fabian somnade när vi var nästan hemma, och nu vägrar han gå upp. Väckt honom tre gånger nu sedan vi kom in (vilket är två timmar sen!) men han vil ingenting, så satte på lite mat nu och får se om han piggnar te sen eller om han helt enkelt sover.. Han var så varm också, även om han badade lite därborta så blev det varmt när han lekte och påväg hem, då försvinner energin snabbt! Kanske vill han följa med mig ut på en promenad senare eller något, vore ju skönt, ikväll när det är iaf lite svalare!


Köpte skor idag, som jag blev mkt nöjd med, men sen insåg jag att det var lite förhastat, så blir te o gå tillbaks imorgon, har inte råd nu då jag inte vet om jag får pengar från soc eller inte, så lika bra o vänta isf. Hittade ett par andra, undanstoppade här hemma så får ha dom på lördag istället.. Kanske kan jag hitta några billigare alternativ när jag ändå är uppe och lämnar tillbaks imorgon.. Fabian blev iaf supernöjd över nya flipflops då dom gamla är sönder, så han fick välja själv ett par med blixten på. Det gjorde ju hans dag iaf, och så kostade dom inte mkt alls, typ 50 kr eller nått, vilket kap!!


Handla grejer till bakning imorgon med inne på Willys, och så ska jag in på banken en snabbis, råkade på något sätt lyckas ta ut för mkt pengar (tänkte nog inte ordentligt, skyller på värmen) så helt plötsligt stod jag med pengar i handen som egentligen skulle varit kvar på kontot, till en räkning. Jaja, tur det går att lösa. Gör om, gör rätt!


Möte den 5 med soc, håll tummarna för mig.. Blir liite kämpigt om vi inte får pengar till hyran.. Men men, det löser sig hoppas jag.. Inget o fundera på nu iaf, är som sagt inte förens nästa vcka, så får ta det när det kommer. Har iaf betalat alla andra räkningar, ja förutom den jag ska fixa imorgon, så bara hyran kvar, skönt det iaf. Så det inte blir en massa som ligger. Ikväll kommer nog Erica förbi med och klipper mig, hoppas jag, om hon orkar.. Och så ska jag färga utväxten också. Härligt!

Nej, göra klart maten, väcka honom igen och sedan sätta mig på balkongen en stund, min lägenhet är varm som en ugn!!






XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar