This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

30.1.11

Den kommer..

.. när man minst anar det. Bakfyllan. Gått runt och varit seg mestadels av dagen, och det kan jag leva med, men fan.. Alltid såhär på kvällen blir jag så äckligt bakfull på riktigt, lite som att bli påkörd av en traktor. Kräksmak i munnen, tryckande huvudvärk och en känsla av att man ska kasta upp i vilken sekund som helst. Lagom ont i kroppen med, Blää.
Försöker bota det med vatten och ännu mera vatten, men vettefan om de fungerar.. Just nu känns det inte riktigt så.

Sommaren 2011 närmar sig, börjar känna lite prestationsångest. Ska försöka ta tag i de här med matdagboken på riktigt nu. Har skrivit de tusen gånger förut, men hoppas verkligen jag ska hålla det nu. Har jag klarat mig hittills tycker jag att jag borde klara all the way down liksom, annars är det ju likförbannat ett misslyckande, och jag vill inte misslyckas.
Ringa lite samtal imorgon, försöka lösa min situation med skola & CSN efter bästa förmåga, samt ta kotten till tandläkaren. Efter de direkt te skolan för lektion i grammatik, sedan hem efter sen dag där och laga mat, försöka lägga plutten i bra tid. Tisdag planeras träning, hård men efter bästa förmåga. Även se om min kära vän Erica skulle kunna titta Fabian någon eftermiddag/kväll någon timma denna vecka, såå sugen på spinning eller box. Eller kanske Lotta. Eller ja, andra frivilliga får också ställa upp ^^

Fortfarande inne i något konstigt lyckorus varje gång jag tänker på gårdagen, vet inte om det var det underbara sällskapet, att allting gick som det var planerat, det som hände som inte var planerat eller att jag bara är inne i en period som är bra just nu, men fan så skönt det är att känna den där känslan i magen. Den där som liksom ligger och pirrar lite, och när man känner efter så skrattar man liksom högt, fast man är själv. Har nog lett hela dagen. Det känns ruskigt bra. Det känns som jag kan klara av saker, som att jag kan få något uträttat. Hoppas innerligt att det håller i sig, då det är mycket som ska hinnas med och som behövs ta tag i.

Morgonedagen bjuder även på besök av Pernilla & Lotta. Blir nog lite mat, lite film och en hel del skvaller. Härligt.

Nej, nu tror jag att jag går och dör en skvätt i min säng, är helt slut!
Dröm sött alla läsare.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar