This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

28.1.11

Det är sent.

Och jag ska snart sova.. Men ville skriva lite först. Varit en bra dag, genomgång i skolan som gjorde att jag förstår iaf lite mer, sedan hem o plugga lite, en snabbfika med Cajsa, lite snabbt prat med grannen som kom över och sen hämta plutt. Han totalvägra affären så Lotta handlade lite grejs jag behövde, sen klippte & färgade vi mitt hår :) Okej, erkänner, klippa var att ta i, iaf om jag jämför med sötaste Tindra som blev korthårig & superfin idag, men jag toppade lite & klippte upp iaf :)
Färgningen blev bra..

Känns som jag har ett monster i min mage som äter upp allt som finns, för jag är tamefan konstant hungrig!!! Hela tiden, det liksom värker tills jag stoppar något i munnen som sakta lugnar magen.. I fem minuter, tills den kurrar ihjäl sig igen. Vad är detta? :O
Som tur är är träningsförbudet över efter helgen, så då ska jag bege mig igen. Skönt, och jag behöver det, inte bara för att jag annars kommer gå upp två storlekar utan för att rensa hjärnan.

Pratade en del idag med när lilla Lotta var här, det gick bra och bringade iaf lite klarhet bland alla frågetecken. Längtar tills lördag då kotten ska sova borta och jag ska ta hit alla bästa brudarna.. Kommer bli en toppenkväll! Först hos mig, sedan utgång.. Wiihoo! *dansar just nu i min ensamhet till Nanne Grönvall*

Nej, läggdags, orka imorgon med.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar