This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

9.1.11

Natten..

Från helvetet.. Var vakna mellan typ två & sex.. vet inte ens varför, men inte fan kunde någon av oss sova, blev en jävla massa ljudcdskivor kan jag lova!
Arbetet te skolan är inte klart.. Ovanligt när de gäller mig? Nee.. Kommer få sitta hela natten.. Inte så skoj.. Fabian är ett litet monster dessutom, vet inte om de e för han e trött.. säkert så..
Har iaf städat lite & bytit gardiner idag, tagit bort de få julsaker vi hade & stallt in Jesus i garderoben i väntan på nästa jul.
När jag tittade ut idag så såg de ut som snön höll på o försvinna.. Vad är det med vädret? Vill visserligen ha bort all snö & kyla, men de säger ju sig självt att det kommer komma mer, så varför luras liksom?
Sunkigt humör. Så ruskigt dåligt humör så det är skrämmande idag. Vad är det med mig? Blir tokig.
Ge mig 4 miljoner, sol året om & färdiga skoluppgifter så kanske jag blir nöjd.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar