This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

24.1.11

Sovit..

.. typ hela dagen, men trött iaf. Jävla skitmedicin! Men bara några dagar kvar nu, tur de!
Fick mejl från sem.ledaren idag, klarat dk 3 nu, kanon! Skrev mejl te CSN idag med, ska skicka bilagor i veckan per post, och sedan bara att vänta på beslut. Lite nervöst men tror det ska gå bra!
Fabian har en praktikant på sitt dagis som tydligen e jätterolig & bra, han pratade om honom hela kvällen :) Sådant uppskattas!

Skola imorgon, skoj! Känns riktigt roligt faktiskt, att det är något begripligt och något som det finns rätt & fel i. Ladda på mitt kopieringskort imorgon och betala några räkningar med underhållet, sedan ringa några samtal också. Försöka ge mig upp på stan och fixa med lite papper som jag egentligen borde gjort i fredags, men inte orkat/hunnit pga att jag vart sjuk o fick medicin som gör mig helt utslagen..

Längtar tills helgen, men efterlyser svarta typ tennisskor! Ska ha strumpbyxa & benvärmare, och orkar inte höga klackar.. men insåg rätt snabbt att jag inte äger några svarta vanliga.. :/

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar