This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.1.11

2011

Jaha så var de 2011. Nyåret firades in med Jossan+familj, Johanna & Andrehas, var hur mysigt som helst! God mat, roliga spel & gott att dricka.. Är verkligen helnöjd! Fabian&Noel lekte så himla bra och båda orkade vara vakna till efter tolvslaget, tror Fabian deckade straxt efter ett nångång :)
Nu är ja hemma, han sover vidare i sin säng & jag ska dricka lite te.. Lyssnar på Adams-Ray & njuter, överträffar mig själv gång på gång ;P Att vinna eller inte vinna, det är frågan.. Att vinna när andra sätter regler, det är det som räknas..!

Jag har gått så långt, nästan blivit van
Historien upprepar sig och slutar alltid likadant
Sidan som går vidare har någon redan rivit av
Så jag griper tag i vita blad
Om inte jag var feg, om inte du var den som hade rätt
Hade väl du aldrig kunnat genomskåda allt som skett
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt
Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt


Blev massa kort tagna, men de kommer väl in vid tillfälle.. Pratade en sväng med Emil också, saknar honom sååå! :D Får ringas imorgon, vill ses.. Inte hunnit träffa honom på hela jul & nyår alls ju! :(
Sååå trött egentligen, men massor som bara bubblar i mig. Förväntan kanske? Tror det. Äntligen känns de som att tiden inte står stilla, det är ju ett faktum att det går framåt.. Jag har hunnit med så mkt detta år.. Hunnit börja må bättre, hunnit fundera ut vad jag vill göra, kommit in på universitetet & skötit skolan, trivts med skolan & Fabian växer så det knakar! Han blir så mkt större hela tiden, pratar, är rolig, förstår så mkt nu.. Det är underbart. Gjort en massa skoj grejer också, träffat vänner, varit på kolmården & hade trevligt trots regn, power meet & knytit både nya kontakter & fått tillbaks lite gamla snören också :) Nu har jul passerat & helt plötsligt är det nytt år. Vart tar all tid vägen? 2011 alltså.. Vad ska man hitta på då? Vänta in våren ihop med en massa studier.. Ta tag i sommaren, ha en superbra födelsedagshelg & sedan fyller Fabian 5 år. Sommar känns lockande. Massa underbara saker att planera in! Grillning, brännboll, kubb & fester, te med trevliga grannar, barn som leker & skrattar som hörs in genom balkongdörren, bad & festival. Aaahh, jag är så fullkomligt nöjd just i detta ögonblick!
Älskar min familj & mina vänner.
Gott nytt år på er alla som läser!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar