This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.1.11

Det var en gång..

Känns som att allting är nytt, fast det egentligen är exakt som igår, i förra veckan eller för en månad sen. Men det är egentligen är det ju oskrivet.. Allting, man vet inte hur morgondagen ser ut alls. Det är spännande. Jag har ett helt år på mig att göra saker jag vill, tycker om, måste och borde. Vilket är bäst/värst? Egentligen är det nog så att i en kombination är de alla viktiga.. Man kan inte bara göra saker som är skoj, men heller inte bara saker man borde.
Sofia var här idag, saknat henne massor! Vi spelade monopol men jag blev trött och gav upp. Illa. Cajsa kom förbi en sväng med, de va skoj :)
Måndag börjar allvaret igen, plugga & träna. Ska springa, känns som en evighet sen sist! Vilket de typ var, flera veckor sedan.. Vill springa och träna, känner att musklerna vilat en aning för mkt helt enkelt.. Får väl försöka dra ner på onyttigheter from måndag också, julen är slut & nu får man tänka på framtiden. Mer grönt kankse?
Har mina funderingar kring herbalife ännu en gång, sov så otroligt bra när jag gick på det, och så slipper man disk & matlagning också.. mådde riktigt bra där.. Tål att tänkas på!
Nej, sängen väntar.. Tänkte gå ut & göra en snögubbe emd Fabian imorgon om de går :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar