This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

19.1.11

O Jisses Amalia!

Som Fabian säger alltför ofta haha :)
Varit en bra dag. Ny kurs, ny sem.lärare o nya människor att gå med. Helt underbart. Det verkar roligt för det första, och för det andra verkar det begripligt! *jublar*
Minus för idag var att jag äntligen fått reda på vart ja kunde finna mitt paper som ja ska komplettera, och när jag kom dit så hade hon uppenbarligen gett mig fel anvisningar för det fanns inte där och personalen ifråga som hon hänvisat mig till hade ej fått information om detta. JAG BLIR TOKIG!!! Slutade med att vi satte en lapp på hennes dörr med info och nummer till mig. Jag måste ju ha den, och det snabbt! Snart har jag tappat en vecka till pga henne. AAAHHHHH! En vecka jag verkligen inte har.
Pratat med Erica en del och funderar stark på o höra av mig till studierektorn, för det här är fel.

Jagar böcker för fullt, verkar lite hopplöst just nu men jag letar vidare.

Imorgon ska jag redovisa. Jag dör. Gasch, fjärilar i magen. Men jag menar, tio minuter av pinsamhet kan jag väl stå ut med? Jobbigt bara det där med datorn.. "Medtag egen dator".. jag fick mejla o säga att jag inte har någon bärbar dator, och då skrev hon att hon trodde man kunde låna i teknisk centrum eller något sådant, så ska ringa dit imorgon o kolla hur det går till. Annars tar jag väl med mig ett usb med uppgifterna på. Vi är ju tio personer där, så någon kan jag säkert få låna av under några minuter.
Usch, känns hemskt. Vet inte ens om jag gjort uppgiften rätt?:S

Nej.. nu ska jag gå o.. ja, pilla navel eller nått.. finns inte så mkt annat haha..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar