This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

4.1.11

Orkar inte.

Men måste plugga. Tränat, och ätit lunch.. Är trött.. Eller nej, men bekväm. Vill ligga i min säng, lyssna på musik & titta upp i taket. Trist, men skönt.
Men måste skriva ett arbete om hur barn lär sig skriftspråket.. Intressant men inget ja vill just nu. Fast det är väl lika bra att sätta fart!! Har börjat skumma lite iaf, på upplägget.. Och bläddrat lite i boken. Det är inte tillräckligt, men just nu var det så mycket jag orkade.

Tanken fanns, och så ringde hon. Känner att det verkligen är något för mig. Kan ju inte bli mindre än nu iaf.. Så blir nog så. From februari skulle jag tro.

Träningsvärken var enorm imorse, stretchade långt ifrån tillräckligt igår, men gick iväg idag ändå.. Blev 3 km på bandet och sedan lite förbränningsövningar inne på gymet.. Sedan bastu i evigheter, såååå skönt! Behövdes efter bandet, mina bröstmuskler gjorde så ont att jag ville gråta innan jag blev varm..

Nej, ge mig lite kärlek tills våren kommer?

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar